Klacht: Valse kaarten

op 01 mei 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Geachte Viagogo,

We hebben op 18 januari jl. op uw website Viagogo vier kaarten gekocht van frau André  Rolli met bestelnummer 8817177 voor de wedstrijd Bayer Leverkusen – Schalke 04.

Wij hebben met enthousiasme naar de wedstrijd uitgekeken en ons uitje voorbereid.

Op 28 april zijn wij met veel plezier vertrokken naar de wedstrijd waar we zolang naar hebben uitgekeken. Aangekomen in Leverkusen zijn we naar het stadion vertrokken. Toen we bij het stadion aankwamen en we naar binnen wilden kwam de deceptie, de toegang werd ons geweigerd. Daar stonden we dan, het moment waar we zo naar uitgekeken hadden, met lege handen. We hebben van Bayer Leverkusen een schrijven gekregen dat u ons onrechtmatige kaarten heeft verkocht (zie bijlage).

Bij deze vorderen wij hierbij het aankoopbedrag terug van de kaarten, namelijk € 369.47.

Daarnaast ook een schadeloosstelling voor de gemaakte kosten, hieronder heb ik de prijs van de kaarten en onkosten opgesomd en een totaal weergegeven.

4x kaarten                   € 369,47
Hotel overnachting    € 184,-
Km onkosten              € 102,60

Totaal €656,07

Het totaal bedrag, van €656,07, zie ik graag binnen 48 uur op mijn rekening onder vermelding van schadeloosstelling Leverkusen.

Indien er nog vragen zijn verneem ik deze graag.

Jeffrey Hagenaars

Ben tevreden als we minimaal het bedrag terug krijgen van de kaartjes dus 369 euro en 47 cent

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrey Hagenaars