Klacht: Valse informatie geven zodat ze niet hoeven te helpen.

op 10 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben net terug van de tele2 winkel in Amsterdam vanwege de samsung galaxy s7 die niet meer opgeladen kan worden omdat het blijkbaar vocht detecteerd. Zonder ernaar te kijken überhaupt geeft de medewerkster aan dat dat kan gebeuren bij temperatuurverschillen. Als het ineens van koud naar warm gaat, onstaat er condens en dit kan dan gebeuren. Ik wist ik niet wat hoorde. Het is een waterdichte telefoon! En verder is het altijd normaal gebruikt, dus dit zou gewoon niet mogen kunnen! Ze zei dat ik het een maandje moest geven. Ze zei er doodleuk bij dat het kan gebeuren dat de motherboard dan aangetast wordt als het te lang duurt en dan het toestel het helemaal niet meer doet. En dit valt volgens haar allemaal niet onder de garantie. Ik vertelde dat het normaal is gebruikt en het een waterdichte telefoon is en dat ik het daarom graag wil opsturen om ernaar te laten kijken. Ik had er namelijk sowieso niks aan, aangezien ik hem niet eens kan opladen! Ze zei dat dat niet gaat gebeuren want ze hebben zogenaamd een nieuwe regeling van Samsung doorgekregen en dat was namelijk dat Samsung zelf wilde reperaren en het afhandelen. Ik zou me moeten aanmelden op hun site en dan komen ze het bij mij thuis ophalen. Ze zei er nog heel lief bij: ik zou het graag voor je willen opsturen, maar dat mag dus echt niet meer! Ik zei dat geen enkel andere provider dit op deze manier afhandelt en zij zei: jawel hoor, ze doen het allemaal zo nu.
Ik heb tele2 hierna meteen gebeld en de jongen die ik aan de lijn kreeg zei weer heel wat anders. Hij zei dat ze samen werken met een bedrijf voor reparatie en dat het helemaal niet via Samsung hoeft te gaan. Hij zei verder dat het niet normaal is dat ie zo’n melding aangeeft, al zou het door condens komen. Namelijk omdat het een WATERDICHT telefoon is.
Er wordt dus gewoon keihard tegen klanten gelogen door medewerkers van tele2 en ze spreken elkaar allemaal tegen.

Ik verwacht ten eerste dat mij de waarheid wordt verteld. Ten tweede verwacht ik service, die ik gewoon niet krijg. Er wordt gelogen zodat ze mij niet hoeft te helpen. Dit is eerder gebeurd bij tele2, maar dan ging het om kleinere dingen. Alsnog niet netjes natuurlijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Taniia