Klacht: valse betaalfactuur

op 11 juni 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een paar keer een factuur gekregen, waarop wel mijn adres maar niet mijn naam staat. Ik ben geen klant van Wehkamp en heb daar nooit iets besteld. De klantnummer die op de factuur vermeld is, is 05649178. De naam van de klant is S. Kleef, terwijl dat mijn naam is T. Heilkens.

Gewenste Oplossing:

nergens

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 juni 2018 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Wat vervelend dat er misbruik is gemaakt van je adresgegevens.
Ik snap dat je hier van schrikt.
We hebben er gelukkig vandaag al contact over gehad en aangegeven dat we dit verder gaan uitzoeken.
Tot die tijd wil ik vragen om even geduld te hebben.

Mocht je onverhoopt toch nog vragen hebben, dan wil ik je vragen deze te sturen via [email protected] zodat we deze z.s.m. kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Tania1Heilkens