Klacht: Valse beschuldiging

op 05 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste meneer/mevrouw,

Bij deze wil ik graag een klacht indienen tegen een teamleider van Albert Heijn wibautstraat. Genaamd: Ismael (achternaam ken ik niet)
Mijn broertje was aan het voetballen achter de Albert Heijn. Vervolgens schoot een jongen per ongeluk de bal op het dak. Die jongen zelf rende weg en liet mijn broertje achter met zijn vriend. Mijn broertje wilde aardig doen en probeerde de bal te pakken.Die jongen die de bal schoot op het dak kwam terug, ging ook mee klimmen en begon vervelend te doen. Door stenen te gooien tegen het magazijn deur van Albert Heijn. Mijn broertje had hier nog steeds NIKS mee te maken. Vervolgens kwam er een of andere teamleider (ISMAEL) en begon grof te schelden en pakte de fiets van mijn broertje en gooide het in het magazijn en deed de deur dicht. Ten eerste waar haalt hij het recht vandaan om dit te doen en dan nog eens te schelden. Dit is nog niet eens alles: hij bleef maar schelden en gooide zijn fiets weer terug naar buiten. Hij heeft zijn fiets helemaal kapot gegooid. Rem is stuk, stuur is scheef en standaard is er af. Ik vind dit ONACCEPTABEL en asociaal gedrag van een teamleider. Zo iemand kan je absoluut geen teamleider noemen. Is dit wat Albert Heijn verwacht van een teamleider, nou denk het niet. En dan komt vervolgens nog eens een of andere beveiliger mijn broertje dreigen. Doe wat aan die teamleider en beveiliger van jullie want dit kan absoluut niet. Gelukkig was er een ooggetuige die alles heeft gezien en weet dat mijn broertje hier niks mee te maken heeft. Wij hebben zijn gegevens genoteerd voor het geval dat wij aangifte willen doen. Wilt hij graag voor ons getuigen omdat hij weet dat mijn broertje hier niks mee te maken heeft.

Ik ben pas tevreden als er wat word gedaan met die teamleider Ismael en die beveiliger. Ik snap niet waar hij het lef vandaan haalt om mijn broertje zo uit te schelden en zijn fiets kapot te gooien. Wij zijn al jaren vaste klanten bij Albert Heijn wibaut straat, maar wij hebben daar niks meer te zoeken. Belachelijk. Ik neem dit hartstikke serieus dus ik wil ook graag weten wat Albert Heijn wibaut hier mee gaat doen. Op zijn minst zijn fiets vergoeden kan ik wel verwachten. Ik hoor graag van u.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yassje