Klacht: valse beloftes en voorliegen

op 06 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

T-Mobile doet op vriendelijke toon weliswaar, valse beloftes en liegt je glashard voor.
Eerste medewerker deed dit n.a.v.. mijn vraag of instapdatum voor alles in 1 kon worden verzet. Dit werd tot bepaalde hoogte toegezegd. Vervolgens maakte hij aantekeningen voor intern dat hij daar niet aan kon voldoen. Men heeft mij er niet van op de hoogte gesteld wat ik T-Mobile enorm kwalijk neem.

Tweede medewerker vertelde dit toen ik een tweede maal hierover contact op nam. De datum kon absoluut niet worden verzet werd me toen verteld.

Een klacht per mail is nooit beantwoord.

Daarom een brief verzonden. Telefoontje kwam dat men er op terug zou komen want men was het met me eens dat dit echt niet kon. Dat bewuste telefoontje is nooit meer gekomen.

Wederom telefonisch met klantenservice hierover gebeld. Deze medewerker had een totaal andere visie dan de allereerste. Kwam ook zo overtuigend over maar ik weet niet meer wie ik mag geloven.

Zijn informatie wilde ik op de site opzoeken wat me niet lukte om te vinden. Weer maar eens naar dat klantenservice gebeld. De laatste medewerker besloot uiteindelijk dat hij me niet meer wilde spreken en heeft het gesprek beëindigd. Het is dus een doodlopende weg geworden .

Het vertrouwen is na het eerste contact al geheel verdwenen. Dat is er na de volgende gesprekken bepaald niet op verbetert.
T-Mobile kan of wil niet aan haar inspanningsplichten voldoen.

Na de herhaaldelijke leugens en valse beloftes wil ik boetevrij ontbinding van de overeenkomst. T-Mobile kan of wil niet aan haar inspanningsplichten voldoen. Het heeft haar zaakjes niet goed op orde gezien de verschillende verklaringen die de medewerkers afleggen.
En als uiteindelijk de medewerkers het gesprek stoppen houdt het een keer op.
Een boetevrije ontbinding van de overeenkomst is dan slechts een doekje voor het bloeden. Het vertrouwen hebben ze geheel zelf in de kreukels geholpen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.E.A. van Hoorn