Klacht: valse beloftes en niet bereikbaar via hun klantenservice

op 27 september 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Ik heb de nieuwste dell inspiron 15 7577(1.400 euro!) besteld voor mijn opleiding. Eerst werd er me verteld dat het 3 -4 werkdagen zou duren vooraleer ik het zou ontvangen. Daarna werd het 2 weken! Ik ben zeer afhankelijk van een computer tijdens de lessen en zonder kan ik niet veel doen. Ik heb meerdere keren gebeld om dan een automatisch antwoord te ontvangen dat ze niet beschikbaar zijn. Daarna heb ik verschillende mails verstuurd met een week later nog steeds geen antwoord. Het geld is van de dag van mijn bestelling al van mijn rekening gehaald en toch ontvang ik plots een bericht dat ze nog niets hebben ontvangen hebben en dat ze mijn bestelling maar hebben geannuleerd!! Hoe moet ik me informeren of hulp vragen aan het bedrijf als niemand opneemt of antwoord op hun mail?! Ik ben zeer zeer ontevreden over dit bedrijf en raad het niemand aan om nog iets bij dell te bestellen!

dringend werken aan hun klantenservice. Het kan toch niet zijn dat zo een groot bedrijf als onbereikbaar is?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hueili