Klacht: valse beloftes

op 22 januari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

op 3 oktober 2013 kwam er een jongeman bij mij met een aanbod om lid te worden bij oxxio. hij vertelde mij van een productenpakket die ik zou ontvangen inclusief een samsung galaxy. nu is het geval dat die jongeman een jaarcontract heeft afgesloten en oxxio zegt dat bij dat contract geen samsung galaxy wordt geleverd. ik vind dit misleiding en schandalig. heb volgens oxxio geen voet om op te staan

ik wil mijn samsung galaxy, tesamen met de andere artikelen die mij zijn beloofd

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 28 januari 2014 om 13:56 geantwoord

Beste faluse40,

Wij begrijpen dat het heel vervelend voor u is dat u in de veronderstelling bent dat u een leveringsovereenkomst met Oxxio bent aangegaan met een product (Samsung Galaxy S). Uit onze gegevens blijkt echter dat u een overeenkomst heeft getekend waarbij u gebruik maakt van de meest voordelige tarieven binnen het Budgetpakket, hierbij hoort geen product.

Oxxio kan niet ingaan op uw verzoek om het door u met Oxxio aangegane contract om te zetten. Oxxio heeft u voorzien van een welkomstpakket na het aangaan van de overeenkomst. U heeft hierna 14 dagen de tijd gehad om de overeenkomst te annuleren op basis van hetgeen u nu stelt. Wij hebben geen annulering van u mogen ontvangen. Wij zijn er dus vanuit gegaan dat wij samen met u tot een overeenstemming zijn gekomen over de desbetreffende leveringsovereenkomst.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Tess
Oxxio Nederland bv