Klacht: VALSE BELOFTE PODIUM KAARTEN

op 09 januari 2018 over Podiumcadeaukaart.nl in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ze geven bij aanschaf aan zoals hier onder leesbaar dat de kaarten zijn inwisselbaar voor concerten er is geen mogelijkheid om de kaart in te wisselen bij mojo/ticketmaster om dat er geen contract mee is dit zijn de verkopers voor meeste concerten die er zijn blijft een optreden in een buurthuis over, daar zelfs daar wordt steed meer via mojo/ticketmaster gewerkt. Dus een opterden van de hup mariekjes blijft over en daar krijg je de kaart niet voor

In een reactie zegt podium zelf dat de de kaart niet bij mojo/ticketmaster inwisselbaar is of de kaarten moeten verkocht worden via primera winkels na vraag gedaan in een primera winkel in de buurt .NUL NOPPES NADDA DUS!!!!!!!!!!!!!!!!! Net de kaart proberen te gebruiken bij pathe ook een grote firma maar nee hoor doen wij niks mee
Flut kaart dus
Volgende poging bibelot in Dordrecht een pop podium wat al erg lang bestaat 3x ….. Ook hier niet in wisselbaar
Podium kaart is ik zou bijna zeggen oplichting

Met de PODIUM Cadeaukaart geef je een uniek avondje uit cadeau. De ontvanger kan met de kaart tickets kopen voor alle soorten voorstellingen: theater, dans, concert of festival.
De PODIUM Cadeaukaart is dus altijd een cadeau op maat! De PODIUM Cadeaukaart is op te waarderen met ieder gewenst bedrag tussen de € 10,- en € 150,-.

Al gaat het bij mij om maar 10 €
De vrienden groep maar ingelicht dit niet te geven voor echte muziek liefhebber niet inwisselbaar
OPLOSSING DUIDELIJK ZIJN MET WAT JE ER ME KAN DOEN EN WAT NIET OP DE KAART EN SITE!!
KLANTEN DIE NET ALS IK TOTAAL NIKS MET DE KAART KUNNEN GELD RETOUR

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Podiumcadeaukaart.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Martin509

5 maanden geleden - 2 maanden later nog geen reactie Geeft aan wat voor zaak. Podium is

Alle klachten die gemeld zijn door Martin509