Klacht: Vakantieregeling

op 30 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik vind het echt niet kunnen dat in brabant de vakantieregeling al in gaat op 3 juli 2017. Er zijn ook nog mensen die gewoon naar stage en naar school moeten tot 17 juli!!

Ik ben pas tevreden als de vakantieregeling in gaat vamaf 17 juli 2017. Dan pas is het officieel vakantie in brabant en niet eerder.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 juni 2017 om 17:49 geantwoord

Beste Lins1234,

Balen dat de vakantiedienstregeling niet aan je wensen voldoet.

De vakantieperiode is acht weken, omdat het aanbod van reizigers in deze periode met ongeveer 50% afneemt, het aantal ritten wordt met ongeveer 20% gereduceerd. Voor reizigers zonder of met een beperkte vakantie in deze periode blijft dit erg lastig zeker als de rit waarmee gereisd wordt vol zit, niet meer of op een ander tijdstip rijdt.

Onze opdrachtgever bepaalt uiteindelijk de frequentie en het aantal te rijden ritten voor elke periode. Ik zal je signalering over de vakantiedienstregeling intern doorgegeven.

Het is helaas niet mogelijk om de vakantiedienstregeling nu aan te passen naar 17 juli 2017.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam