Klacht: Vakantiedienstregeling

op 02 juli 2012 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds vandaag is een aangepaste vakantiedienstregeling van Qbuzz ingegaan. Alleen is het wel een beetje jammer dat dit niet wordt aangegeven op de haltes van Qbuzz! Ik stond vanmiddag bij de halte van lijn 14 (Leeuwarden naar Drachten) en mijn bus kwam maar niet, dus ik kijken op de halte. Hier staat vakantiedienstregeling gaat 23 juli in. Kijk je op de website staat daar echter dat de vakantiedienstregeling nu al is ingegaan. Ik neem deze bus elke dag, dus ik weet de tijden uit mijn hoofd en heb op de halte gekeken voor de vakantiedienstregeling. Ik heb geen reden om dagelijks op de website te kijken, maar blijkbaar heb ik weinig keus wil ik op de hoogte blijven van dit soort rare beslissingen.

Het zou fijn zijn als er op de halte wordt aangegeven dat de dienstregeling verandert is (van mijn part hang je er een briefje bij, maar laat het in ieder geval weten!). Daarnaast is nu al een dienstregeling eigenlijk van de zotte, want de scholen zijn nog gewoon open, dus misschien zouden ze hier zowiezo later mee kunnen beginnen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DaMei