Klacht: Vakantie te kort omdat gids geen tijd had om op te nemen!

op 16 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben van 26 mei tot en met 9 juni op vakantie geweest en had het erg naar mijn zin, zo erg dat ik mijn vakantie graag wou verlengen. Hiervoor was het noodzakelijk om contact op te nemen met onze \”reisleider\” Ramazan. Ik had zijn nummer dmv een briefje verkregen. Ik heb ramazan (zonder dat ik overdrijft) een kleine 40 keer geprobeerd te bellen. Tevergeefs op meerdere dagen geen gehoor , corendon NL gaf mij een nummer voor het corendon kantoor in Turkije, daarmee kwam ik niet verder want zij gaven aan(na 10 keer gebeld te hebben) dat ik Ramazan moest hebben. Hierdoor was mijn vakantie eigenlijk gewoon verpest, ik zat veel eerder in Nederland dam gewild, puur omdat deze meneer het moeilijk vond om op te nemen.

Wat een service!

Een passende compensatie of iets als een grote korting op een volgende vakantie, ik had al advies gekregen van anderen om niet bij corendon te boeken, klopt volledig.
Of een andere passende oplossing vanaf corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Najibr