Klacht: Vakantie in Egypte boekingsnummer 2690324968

op 05 april 2013 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens de eerste dag van de vakantie kregen van een medewerker van Arke een uitleg wat we in Egypte konden ondernemen.
Omdat ik samen met mijn vrouw wilden snorkelen prees de medewerker ons de vipcruise met een boot aan. Voordeel was dat de boot met niet meer dan 20 mensen werden bemand. Als er meer personen zouden zijn komt een extra boot.
Bleek dat we met 36 personen op de boot zaten. De groep was tijdens het snorkelen zo groot dat er geen aandacht was door de begeleiders.Tijdens het snorkelen werden we getrapt op ons lichaam door zwemvliezen van andere snorkelaars van ons gezelschap. Hierdoor hadden we schaafwonden op ons lichaam. Dit weerhield on om de volgende duiken niet meer mee te doen.
Omdat we samen 124 euro hadden betaald voelden we ons echt verkocht en hadden spijt van de boeking. Ik heb dit ook gemeld aan onze reisleider van Arke.

Indien het betaalde bedrag wordt vergoed ben ik tevreden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arke

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arke nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 18 juni 2013 om 16:52 geantwoord

Wij hebben op 17 juni 2013 een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

Alle klachten die gemeld zijn door Bekkenutte56