Klacht: Vakantie Ibiza Marble Stella Maris hotel

op 05 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Aangekomen op woensdag 22 juni om 22.45 uur. Om 0.00 uur werd ik 50 jaar en mijn zus had wel een hele andere felicitatie in gedachten dan zolang in de rij te hebben moeten staan om in te checken en 2 keer te moeten verhuizen midden in de nacht.
Het inchecken heeft meer dan anderhalf uur geduurd,( dat duurt bij iedereen zo lang, ze staan met 3 mensen achter de receptie) en na het inchecken was uiteraard het restaurant al gesloten, dus niks gegeten.
Uiteindelijk kamer gekregen (echt helemaal bovenin) een hele klim uiteraard met je koffers, komen we de kamer binnen, ligt er al iemand in bed.
Weer helemaal naar beneden( en geloof me; het is ver!) naar de receptie met de zware koffers.
Daar aangekomen uiteindelijk andere kamer gekregen, WEER helemaal bovenaan!!! Met de koffers er weer naartoe.
Daar aangekomen; accuboormachine op de kamer, losse kit en stof in een hoekje en;…… GEEN toilet!!!!! Kamer was totaal niet klaar! Klein werkend koelkastje;….. LEEG!!!
Ook tv werkte niet en GEEN telefoon! Je kon dus ook niet even de receptie bellen voor hulp!
Het was ondertussen al 1.30 uur!
We waren kapot, en hadden honger, we konden het niet WEER opbrengen die nacht WEER naar beneden te gaan!
Uiteindelijk zaterdag 25 juni WEER een andere kamer gekregen(de 3e alweer) nu eindelijk beneden EN compleet! ( behalve een telefoon die niet werkt)
We hebben dit op klachtenformulier doorgegeven, dit zijn nog maar een paar voorbeelden wat we hier hebben meegemaakt, nog maar niet te spreken over kamer schoonmaken, eten (als je wat later bent, is het eten op en wordt niet bijgevuld) etc. etc echt teveel om op te noemen!
Wat ik zelf erg belangrijk vind;
Voor de mensen die slecht ter been zijn of gezinnen met kleine kinderen; je gaat het echt niet redden om elke dag “die klim” te moeten maken.
Vraag bij het inchecken een kamer zo laag mogelijk, het is anders echt niet te doen!
Hotel en de kamers prachtig om te zien;….. MAAR de organisatie hier is “ver” gezocht!
Verwacht dat het in het hoogseizoen helemaal een “drama” wordt! Morgen weer naar huis!

Het zou fijn zijn als wij de kosten terug zouden krijgen, zodat mijn zus en ik alsnog een leuke vakantie kunnen plannen en betalen. Dit was namelijk totaal niet wat wij voor ogen hadden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjufluf