Klacht: vakantie

op 01 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na eerdere ervaring met Corendon naar Turkije, wat uitstekend verzorgt was, was dit voor ons een slechte ervaring op het eiland Kos.
De volgende punten ervaren wij als negatief
Vertraging vanaf schiphol 4uur naar Kos
Aangekomen op Kos overboeking in appartement Olympia
Wij werden geplaatst in app.Emmanouel, ons app. was in de souterrain, we hadden geen airco, geen koffiezet apparaat.
8 dagen verblijf werd er in gebroken naast ons.
Daarna geen veilig gevoel meer gehad in ons app.
De hostess kwam de tijden voor afspraken niet na.
Wij voelen ons in de maling genomen naar aanleiding van deze punten zie boven.

Gewenste Oplossing:

Dat is voor ons moeilijk om aan te geven,

Wij wachten op uw reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 augustus 2012 om 17:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door bertenalie46