Klacht: 2x in de wacht, 1x 30min 1x 60min en na 2 weken nog steeds geen goed werkende geizer

Antula op 22 oktober 2020 over Vaillant in de categorie Verwarmingsbedrijven

Echt, behalve dat jullie niet terug bellen, sta ik meer dan 1,5 uur in de wacht, en de enige keer dat ik iemand te spreken kreeg kon mij nog niet verteld worden wanneer ons probleem opgelost zou zijn! Sinds vorige week dinsdag ( ja, na het weekend dus 2 weken geleden ) onze geizer stuk,
Energiewacht vorige week woensdag netjes en correct doorgegeven wat het probleem was, zelfs erzelf nog achteraan gebeld en mij was verzekerd, ja dat komt in orde, gegevens zijn binnen, maandag zijn ze bij u, maandag hier, niks besteld dus niks mee dus niks te repareren.
Zitten nu met een houtje touwtje constructie een leiding vóór en na elk gebruik open en dicht te draaien in de hoop dat alles blijft werken en niet weer door lekkage stuk gaat, en niemand kan mij zeggen wanneer het verholpen kan worden?

Schaam jullie diep!!!
Ik durf niet eens te douchen uit angst dat mijn kinderen straks onder een koude kraan staan met zeep in hun haar
Onvoorstelbaar!!
Oja, en wie gaat mij al deze tijd en belminuten vergoeden?

Heel erg bedankt

Als jullie zelf eens initiatief nemen iets op te lossen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vaillant

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vaillant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antula