Klacht: vaderdag cadeau

op 02 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Mijn man kreeg een midweek cadeau dus gingen we boeken toe we er niet echt op internet uitkwamen ging ik bellen kreeg een dame aan de lijn kwam er nog niet goed uit zei ze koop maar een andere computer (wat een antwoord).We besloten naar kamperland te gaan want dat bleek een 5 sterren te zijn nou vergeet het maar.Ze wisten dat we laat op de avond aan zouden komen dus bij de receptie gemeld via de intercom er zou iemand komen duurde en duurde toen we op nieuw melde kregen we te hooren de verbinding was plotsverbroken.(waarom niet gelijk ieds laten horen) stonden dus in de kou te wachten.Toen er iemand van de beveiliging kwam vroeg ik nog liggen er wel lakken pakketten ja hoor werd er gezegt maar nee hoor dus konden we weer terug. Eenmaal in charlet aangekomen deur van de koelkast los kwam telkens ieds uit vallen.Onder het matras onder broek. Muf op de slaap kamers. De volgen de ochtend ons gemeld en betaald €211.78 en we hadden al €149.00 betaald.voor zoon zooitje er zat zelfs geen bril op de wc die zou er nog op komen werd er 2 dagen later vertelt dat dat niet de gewoonte is (lekker fris)zonder deksel in zoon gat kijken. kaartjes voor de vlinder tuin geboekt kwamen we in een Tropische vogel tuin.Later terug naar receptie voor kaartjes vlinder tuin, nee hier krijg je geen korting voor (wat een belofte voor kortings kaartjes voor dagjes uit).In het zwembad vraag je na warme chocolade melk werd er gesnauwd dat ze dat niet hadden.(zeg gewoon dat het apparaat het niet doet)De eerste dag werd er gezegt dat we ons niet meer hoefde te melde maar tot slot moesten we toch nog na de receptie ze hadden nog wat vragen(we moesten de cadeaubox nog in leveren wat we de eerste dag al hadden gedaan) Wat loop die adminestratie daar toch lekker.Ook ben je lekker snel aan de beurd bij de receptie al er iemand voor je staat om een week je te boeken of via de telefoon (kortom lekker klantvriendelijk) Het is ook een saai niet vrolijk park.Onze dochter vroeg pap hoe vond je je vaderdag kado hij keek haar aan en zei dit nooit meer.

Het park zou op kunnen vrolijken met fleurige planten en bloemen. En het personeel beter op de hoogte stellen van alles en misschien cursus vriendelijk heid. Voor ons misschien een woordje van dank voor wat veranderingen. ons help het niet meermaar de volgende gasten wel.(vergeet de wc bril niet)

(mag altijd een gratis midweek in de school vakantie in Duitsland Ferienpark Hambachtal)

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 16 juli 2012 om 15:09 geantwoord

Inmiddels hebben wij contact met de gast gehad en e.e.a. opgelost/afgehandeld.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Roompot beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie6