Klacht: geen contact, onbeschoft

op 01 juli 2020 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Ik wilde in mei mijn vakantie om boeken wegens corona. Had een medewerker aan de telefoon en die wilde niet meedenken. We hebben meerdere opties gegeven en wilde echt tot een oplossing komen die voor beide oke was. De medewerker wilde niet doorverbinden naar een hogere medewerker in functie. Vervolgens heeft ze gewoon opgehangen.

Vervolgens hebben de reis geannuleerd op 4 juni. Dit kon alleen via de mail via het contactformulier. Hier kregen we geen reactie op. Half juni kregen we vrolijk de mail dat we op vakantie konden en of we wilde betalen. Hierop gereageerd op 19 juni en daarop krijg je een mail met dat de vraag wegens drukte wat later beantwoord kan worden. Nu 1 juli nog steeds geen reactie. Inmiddels al 3 keer een mail gehad of ik wil betalen.
Geprobeerd te bellen, maar net als zovelen een bandje dat het te druk is.
Als ik op de site zoek waar ik een klacht kan indienen is dit niet te vinden.
Hopelijk kan iemand me via deze weg helpen wat te doen.
Ik heb aanbetaald, maar ben echt niet van plan om meer te gaan betalen.

als ik zwart op wit heb dat ik geannuleerd heb op 4 juni.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

Reactie van de melder van de klacht eric en wendy

2 dagen geleden - Na het plaatsen van deze klacht, kreeg ik die zelfde avond een reactie van vacancesoleil. En is mijn annulering van mijn reis bevestigd. Bedankt voor de hulp

13 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eric en wendy