Klacht: niet bereikbaar

op 07 juli 2020 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

sinds weken proberen wij Vacanceselect te bereiken.
Telefonisch, mail, Messenger, FB niets werkt.
Intussen is de tekst op website met voorwaarden en ook de wachtrij mogelijkheden aangepast (wachten is niet eens meer mogelijk.
Wij zouden in 1.5 weken willen vertrekken maar geen idee of het doorgaat.
Omdat wij geen contact krijgen hebben wij de tweede betaling niet gedaan, maar wij krijgen hier ook geen betalingsherinnering over. Eerste aanbetaling is in februari voldaan

Als wij de mogelijkheid tot contact krijgen. Maakt niet uit als gestorneerd wordt of wij gaan..als wij maar iets weten

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacanceselect over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vacanceselect in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vacanceselect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vacanceselect

Heeft op 10 juli 2020 om 12:10 geantwoord

Beste mevrouw Wienefoet,

Wat vervelend dat u zo lastig in contact kunt komen met ons. Het is helaas erg druk.
Uw reservering naar Camping Nouvelle Floride gaat door. De stacaravan Deluxe staat vanaf 20 juli voor u klaar.
Ik heb u een factuur gestuurd per mail, als het goed is ontvangt u deze nu wel. Indien dit niet het geval is vernemen wij het graag.

Vacanceselect

Heeft op 13 juli 2020 om 10:22 geantwoord

intussen wel telefonisch contact gehad (na lang in de wachtrij te hebben gestaan, maar dat is okay..was al blij dat er iets gelukt is )
Op basis van opnieuw gestuurde boekingsbevestiging hebben wij volledige reissom betaald. Echter hebben wij de reispapieren nog niet ontvangen. ben natuurlijk nu bang dat als het weer zo lang duurt allemaal niet gaat lukken. Wij willen hier zondag vertrekken.

mfg
Claudia Wienefoet

Alle klachten die gemeld zijn door CWIE