Klacht: vaatwasser gekocht die bij leverancier al uit het assortiment was gehaald. 2 keer kapor in nog geen jaar.

op 29 augustus 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

ik heb nog geen jaar geleden een vaatwasser gekocht die later al 2 keer kapot is gegaan. ook bleek na de monteurs bezoek dat het om een oud product ging die al uit het assortiment was. na meerder keren contact geprobeerd te hebben met BCC krijg je geen reactie meer.

als bcc EERLIJK is tegen haar klanten en klachten serieus neemt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 01 september 2016 om 14:12 geantwoord

Beste heer/mevrouw Boussaboun,

Wat jammer om te horen dat u twee keer een defect heeft gehad aan uw vaatwasser, heel vervelend.

Modellen gaan op een gegeven moment uit het assortiment. U zoekt een model uit op uiterlijk en specificaties die aan uw wensen voldoet. Dit kan een model zijn dat ondertussen niet meer wordt geproduceerd.

Technisch is er niets mis met deze modellen, maar er worden weer andere, nieuwere types geproduceerd. De voorraad van de ‘oude’ modellen kan gewoon worden leeg verkocht.

Van de week bent u op de hoogte gesteld dat het onderdeel deze week binnenkomt. Dan wordt er een afspraak met u gemaakt.

Excuses voor het ongemak dat u hieraan heeft.

Mieke
BCC

Alle klachten die gemeld zijn door O.B.