Klacht: Vaatwasser geeft foutmelding H

SHovius63 op 17 september 2021 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

11-9 GEEN GOEDE ERVARING MET JULLIE VAATWASSERS:
26-10-2017 gekocht.
30-9-2020 eerste probleem, lekkage naar bodemplaat doordat er ÉÉN keer vaatwaszout is gebruikt. 5 gaatjes dicht gesoldeerd. Rekening ontvangen zonder garantie dat het nog een keer kan gebeuren?!
30-8-2021 foutmelding dat de watertoevoer niet goed zou zijn. Als de vaatwasser draait geeft het gewoon water. Echter door de foutmelding begint van alles te piepen en stopt het programma.
Wij hebben weer contact opgenomen met de help/servicedesk, eerst van alles moeten proberen te resetten(zonder resultaat) om vervolgens te horen dat er een monteur 3 WEKEN later?! langs kan komen.
Het zal erg druk zijn. Als het zo druk is bij jullie monteurs zouden jullie toch een keer achter de oren moeten krabben of het niet aan jullie apparatuur ligt!
Elke bezoek moeten wij de voorrijkosten zelf betalen en zelfs de eerste melding werd nog geeneens vergoed door jullie! Plus er werd geen garantie gegeven op wat jullie hebben gemaakt..!!
Dit heeft als resultaat dat wij de vaatwasser alleen aan kunnen zetten als wij erbij zijn. Waardeloos!!
En dan nu weer een foutmelding waarop wij 3 weken moeten wachten voordat er iemand komt kijken… Hij moet helaas alleen nog steeds bellen voor de tijd.. En dan nog geeneens over de kosten te spreken.
De gemiddelde levensduur van een vaatwasser is 11.5 jaar. Helaas kan ik bij jullie hier niet vanuit gaan! Wat is het volgende probleem met de vaatwasser?!

UPDATE 16-9 Drie weken wachten tot er eindelijk een monteur langs komt voor (alweer) de vaatwasser.. Maand gewacht en dan de dag ervoor afzeggen om vervolgens de afspraak 2 weken te verzetten… Wat gaat hier mis??

nieuw apparaat of op hele korte termijn (kosteloos) laten maken. Wij hebben nog garantie maar de voorrijkosten betalen wij zelf

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SHovius63