Klacht: Vaatwasser defect.

op 21 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb 3 maanden geleden nieuw keuken bij IKEA gekocht waarvan vaatwasser na 2 keer gebruiken verschillende storingen aangeeft.
Monteur 2 keer langs geweest, ene keer zat slang los en andere keer heeft speciale module vervangen.(moet ja na gaan apparaat van nog niet eens 6 weken oud)Merk van Electrolux
wat heeft de monteur nog meer ontdekt dat er een kleine gat op de kuip langs het zoutreservoir waardoor zou water lekkage krijgen.)dus kan niet meer gemaakt worden.
Ik heb meerdere malen 0900 Ikea opgebeld maar wordt ik steeds in wachtlijst gezet en na 20min verbindig werd verbroken.

oplossing: of apparaat gemaakt wordt of nieuw vaatwasser krijgen.want die heeft mij 500 euro gekost.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 06 februari 2014 om 14:48 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met de melder. Helaas is dit niet gelukt. Mocht de melding nog actueel zijn dan zien wij graag het tijdstip tegemoet waarop we de klant het beste kunnen bereiken. IKEA Nederland

Reactie van de melder van de klacht daliri

3 jaren geleden - Ikea heeft nog steeds geen oplossing aangeboden!

Heeft op 06 februari 2014 om 20:31 geantwoord

Ik heb wel een aantal email van ikea gehad .Maar het is nog steeds geen oplossing van ikea gehad!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door daliri