Klacht: Vaak/veel kapot

op 29 december 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Heb 21 augustus jl. bij fietswinkel een brinckers fiets gekocht met maxi achterzitje. Binnen 2 weken was de unit van de versnellingen kapot. Heeft bijna 3 weken geduurd voordat er een monteur langs kwam om het probleem op te lossen! Kettingkast rammelt ergens tegenaan maar dan moet ik de fiets naar een fietsen winkel brengen die er naar kijken, 15km uit de buurt. Nu doet het display op het stuur niets meer, is ook vochtig en de accu laadt niet meer op! De remmen werken ook bijna niet meer en veelal van de torxschroeven waar de fiets mee in elkaar zit zijn verroest. Kwam ik er laatst achter dat de accu na elke fietstocht dient te worden uitgeschakeld,maar omdat ik een maxi achterzitje heb komt die voor het slot van de accu om deze voor of na gebruik van de fiets aan/uit te schakelen. Hadden ze dat niet vooraf kunnen vertellen in de winkel,tien ik die fiets kocht met maxi achterzitje!! Momenteel staat de fiets bij een monteur voor het probleem met de accu en ben ik mijn fiets weer minimaal een week kwijt!

Als mijn fiets helemaal in orde is en niet binnen 4 maanden nu al in deze staat is. Anders geven ze met het geld maar terug!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 30 december 2017 om 11:07 geantwoord

Beste Bart,

Wat spijtig om te lezen dat je al zo veel problemen ervaart met je nieuwe fiets. Ik kan begrijpen dat je daar niet blij van wordt. Helaas is er inderdaad geen mobiel servicepunt bij je in de buurt, waardoor we een afspraak in hebben moeten plannen bij een van onze vaste servicepunten. Natuurlijk is dit verre van ideaal wanneer dit servicepunt niet om de hoek is. Op dit moment staat de fiets bij Geert Giesen en deze wordt volledig nagekeken, zodat je straks weer volop kan genieten van je fiets. Mocht er in de toekomst toch nog een probleem naar voren komen, dan kunnen we er altijd voor kiezen om de fiets, kosteloos, op te halen en in Amsterdam te repareren. We brengen de fiets daarna dan weer bij je thuis. Ik ga er vanuit dat de fiets nu goed wordt gerepareerd, zodat dit niet nodig is. Mochten er verder toch nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag met je mee naar een gepaste oplossing.

Wynand - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 30 december 2017 om 11:21 geantwoord

Ik hoop er in de toekomst ook geen problemen meer mee te onder vinden. Mocht de fiets weer kapot gaan, dan gaat die naar A'dam. Krijg ik dan ook een leenfiets of iets, want dan ben ik de fiets een tijdje kwijt waarschijnlijk. Geert Giesen heeft mij net gebeld dat de contactpunten los zaten en water in zat. De roestige schroef in het stuur zijn niet gegalvaniseerd verkrijgbaar,helaas en de remblokken heeft hij moeten vervangen omdat deze niet goed tegen het wiel aan kwamen . Kosten daarvan zijn 15,-, maar moet ik die zelf betalen?

Mvg

Bart