Klacht: Vaak te laat

op 20 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gebeurt de laatste tijd opvallend vaak dat de bus al te laat vertrekt van het beginpunt. En dit terwijl er verder op de route al langere tijd werkzaamheden aan de gang zijn waar je af en toe lang op moet wachten. Het gevolg is dat veel mensen hun aansluiting met de trein missen en daardoor te laat op hun school of werk komen. Dit is echt super vervelend.

Wanneer de bussen op tijd vanaf het beginpunt vertrekken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Nynke1996, Niet leuk om te lezen dat je vaak ervaart dat de bus te laat vertrekt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van de buslijn gelet kan worden. Heb je voor mij dan informatie over: -Om welke buslijn het gaat -Om welke halte het gaat -In welke richting je reist -Hoe laat je op de bus wilt stappen Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 28 juni 2017 om 09:36 geantwoord

Beste Nynke1996,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva