Klacht: Vaak storing niemand kan langs komen, wil van contract af

op 27 maart 2013 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds oktober alles in 1 van telfort. Eerste maand ging alles goed daarna begon het gerommel. Opeens wordt ik afgesloten van mijn HD zenders als ik daarop informeer krijg je eerst een verhaal dat ik dat niet heb gehad en niet kan ontvangen, terwijl ik er een maand naar heb gekeken. Later informeer ik er nog eens na dan hoor je dat dit is uitgezet.

Dan elke dag storing niet kunnen kijken naar de tv. Of beeld blijft hangen of helemaal zwart dan bel je om drie keer draadloos te renetten wat na exacte instructies te hebben uitgevoerd gewoon niet lukt. Vraag je een monteur aan en dat doen ze niet. Gevolg geen tv ik moet hetzelfde maar oplossen.

Als ik dan bespreek dat ik een product bij hen afneemt en daar ook de service voor wilt dan krijg je te horen dat dit het is en ik niet kan omgaan met de storingen, waarbij ik antwoord dat zij daar mij toch mee moeten helpen .

Als ik dan aankaart dat ik dan dit abonnement niet meer wilt houden ze mij eraan dat dt doorloopt tot oktober 2013. Kortom ben in staat om dit inmiddels gerechtelijk aan te gaan vechten. Kan toch niet zo zijn als zij een product leveren en een storing geeft dat ik daardoor wel moet blijven betalen maar buiten de telefonische hulp geen ondersteuning meer ontvangt.

Opzeggen abonnement ik ben zo ontevreden over dit bedrijf dat ik daar echt geen diensten meer vanaf wilt nemen geen alles in 1 pakket en geen glasvezel.

Zal mijn klachten dan ook niet stil houden en zal RTV noord Holland en andere media gebruiken omdat voor evt new klanten toch duidelijk te maken dat als er storingen zijn je er alleen voor staat.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia dousi