Mijn Klacht:
Beste meneer, mevrouw,
Hierbij wou ik een klacht indienen voor dieren webshop Uw dier in balans. De eerste keer stuurde de webshop een vogelkooi met lakschade. De webshop gaf toe, dat ze de vogelkooi uit de doos hadden gehaald. Waarom is niet gezegd. De webshop heeft de lakschade gezien en toch de vogelkooi verstuurd. Er is vervolgens een nieuwe vogelkooi besteld en de vogelkooi met lakschade is opgehaald door de bezorgdienst.
Over de bezorgdienst is ook wat te melden, hun sturen een email u krijgt de volgende dag een tijdsindicatie hoelaat wij de vogelkooi komen ophalen. Geen tijdsindicatie gehad, ik heb de webshop gemaild en de email van de bezorgdienst door gemaild, geen reactie van de webshop. Terwijl de webshop weet hoelaat de bezorgdienst komt, kleine moeite je klanten op de hoogte te houden. Dat heet klantvriendelijkheid maar dat kent uw dier in balans niet, klanten oplichten dat kennen ze al te goed.
Vrijdag 8 juni 2018 is de tweede vogelkooi geleverd, u gelooft het niet, weer hebben ze een nieuwe vogelkooi de doos geopend en een stukje van de schuifla of onderbak is kapot. Wat doet de webshop gewoon het kapotte stuk op de schuifla leggen met andere worden u kunt het maken. Ik heb gelijk de webshop gemaild en foto’s gestuurd van hoe dom kunt u zijn om een kapotte stukje op de schuiflade te leggen en dan de vogelkooi nog te versturen.
Ik snap niet waarom je een nieuwe vogelkooi uit de doos moet halen.
Is dat normaal als je iets nieuws koop? Begrijp de webshop niet dat het dan beschadigd. Ik heb dit nooit meegemaakt.
De webshop heeft een probleem, ze reageren niet op emails dus heb ik vandaag mijn klacht hier gedaan.
Gewenste Oplossing:
Ik word tevreden als de vogelkooi zo gauw mogelijk opgehaald wordt, dat ze alles netjes afhandelen en dat ik niks met deze webshop te maken wil hebben.