Klacht: Tot 2x toe een beschadigde vogelkooi geleverd

user-1444119 op 11 juni 2018 over Uwdierinbalans.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer, mevrouw,

Hierbij wou ik een klacht indienen voor dieren webshop Uw dier in balans. De eerste keer stuurde de webshop een vogelkooi met lakschade. De webshop gaf toe, dat ze de vogelkooi uit de doos hadden gehaald. Waarom is niet gezegd. De webshop heeft de lakschade gezien en toch de vogelkooi verstuurd. Er is vervolgens een nieuwe vogelkooi besteld en de vogelkooi met lakschade is opgehaald door de bezorgdienst.

Over de bezorgdienst is ook wat te melden, hun sturen een email u krijgt de volgende dag een tijdsindicatie hoelaat wij de vogelkooi komen ophalen. Geen tijdsindicatie gehad, ik heb de webshop gemaild en de email van de bezorgdienst door gemaild, geen reactie van de webshop. Terwijl de webshop weet hoelaat de bezorgdienst komt, kleine moeite je klanten op de hoogte te houden. Dat heet klantvriendelijkheid maar dat kent uw dier in balans niet, klanten oplichten dat kennen ze al te goed.

Vrijdag 8 juni 2018 is de tweede vogelkooi geleverd, u gelooft het niet, weer hebben ze een nieuwe vogelkooi de doos geopend en een stukje van de schuifla of onderbak is kapot. Wat doet de webshop gewoon het kapotte stuk op de schuifla leggen met andere worden u kunt het maken. Ik heb gelijk de webshop gemaild en foto’s gestuurd van hoe dom kunt u zijn om een kapotte stukje op de schuiflade te leggen en dan de vogelkooi nog te versturen.

Ik snap niet waarom je een nieuwe vogelkooi uit de doos moet halen.

Is dat normaal als je iets nieuws koop? Begrijp de webshop niet dat het dan beschadigd. Ik heb dit nooit meegemaakt.

De webshop heeft een probleem, ze reageren niet op emails dus heb ik vandaag mijn klacht hier gedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik word tevreden als de vogelkooi zo gauw mogelijk opgehaald wordt, dat ze alles netjes afhandelen en dat ik niks met deze webshop te maken wil hebben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Uw dier in balans mailde op zondag 10 juni 2018 dat de vogelkooi opgehaald werd en het bedrag overgemaakt werd. Op maandag 11 juni 2018 kreeg ik een email van DPD dat ze dinsdag 12 juni 2018 de vogelkooi komen ophalen, tijdsindicatie kreeg ik dinsdag 12 juni in de ochtend, Geen tijdsindicatie gekregen, hele dag gewacht tot 20 uur geen bezorger van DPD gezien. Uw dier in balans gemaild met de email van DPD geen reactie van uw dier in balans. Uw dier in balans weet waar hij mee bezig is en werkt samen met oplichters, dat blijkt maar weer. Wij gaan woensdag 13 juni 2018 kijken welke stappen wij tegen deze oplichter kunnen nemen. Deze oplichter beseft niet waar hij mee bezig is en neemt zijn verantwoording niet. Dat heet klantvriendelijkheid. Dit wordt vervolgd.

Alle klachten die gemeld zijn door