Klacht: Utrecht centraal

op 20 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Lees net dat de NS dat mensen zonder ov chip kaart niet meer op het station kunnen komen belachelijk. Je bent verplicht om 20 euro op die kaart te hebben anders mag je niet reizen.denk dat er 1 miljoen mensen reizen per dag dus kassa voor de NS aan rente.

De NS moet de mensen niet verplichten om zo'n kaart aanteschaffen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 11:50 geantwoord