Klacht: Usenet.nl is weer online alleen krijg ik geen toegang.

op 28 mei 2020 over Usenet.nl in de categorie Internet Diensten

Usenet.nl is weer online nadat hun site is gehackt. Ik zag toevallig meer problemenklachten over de desbetreffende site. Ik gebruik het product al 8 jaar lang zonder problemen. Ergens begin mei 2020 begonnen de problemen met het niet meer werken van de server. Via omwegen kreeg ik te lezen dat de site is gehackt en dat ze hun best doen om weer zo snel mogelijk online te zijn. Na twee weken werkte alles weer maar waren mijn inlog gegevens verdwenen en moest ik mijn paswoord resetten zodat zij mijn nieuwe inlog gegevens zouden mailen. Na diverse pogingen heb ik tot heden geen mail ontvangen. Alles netjes in het Engels gedaan. Tevens heb ik ook nog een klachtenmail gestuurd met uiteraard geen antwoord. Beetje erg vreemde zaak. Ik wacht nog even af. Des nood bel ik ze. Waar wekenlang geen telefoonnummer stond staat er nou wel één. Tijdens de storing ook geen mail ontvangen over het hoe en wat. Dat moest je zelf maar uitzoeken.

Als ze mijn nieuwe inlog gegevens even doormailen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Usenet.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Usenet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vreemde zaak.