Klacht: stomverbaasd

marianhuisman op 19 mei 2022 over Upstairs Traprenovatie in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had via de website informatie aangevraagd voor een nieuwe trapbekleding.
Vrijblijvend, je wilt toch immers graag weten wat iets kost en of het binnen je budget valt.
Ik werd gebeld door een dame van Upstairs en na wat informatie uitgewisseld te hebben zei ze dat het wel belangrijk is dat mijn partner bij de afspraak aanwezig zou zijn.
Dit is in ons geval (om prive redenen) niet de bedoeling.
Toen kreeg ik te horen dat er geen afspraak gemaakt kan worden.
Ik ben (nog steeds) stomverbaasd hierover.
Niemand heeft het recht mij te verplichten hiertoe, zeker omdat Upstairs mijn prive situatie niet kent, en ik die zeker niet verplicht ben te melden.
Maar goed, wil eigenlijk helemaal geen meer doen met een bedrijf die deze voorwaarden erop na houdt.
Wel heel erg jammer dat dit gebeurt.

Gewenste Oplossing:

Eigenlijk is hier geen oplossing voor.
Ik ben beledigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Upstairs Traprenovatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Upstairs Traprenovatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianhuisman