Klacht: UPS facturen welke al via ideal betaald zijn..

op 31 januari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ook ik heb inmiddels mijn derde factuur ontvangen voor zendingen die ik via UPS verstuurd heb. Ik doe dit altijd online en betaal dus via Ideal. Nadat je betaald hebt, kan je de verzendbon uitprinten en op het pakketje plakken. Ik begrijp dus niet waarom ik dan alsnog een factuur krijg opgestuurd. Via Kiala werkte het allemaal een stuk makkelijker en beter moet ik eerlijk zeggen. Heb bij de eerste factuur al telefonisch contact met UPS gehad en werd mij verteld om de factuur weg te gooien. Hij zou gaan om een technische storing in hun systeem. Dit is inmiddels anderhalve maand geleden en heb inmiddels nog twee facturen ontvangen. Word er onderhand wel gestoord van…

Als ik geen spookfacturen meer van UPS ontvang!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

5 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor het ongemak. Kunt u ons de factuur nummers doorsturen, zodat wij voor u kunnen nakijken wat er aan de hand is? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Reactie van de melder van de klacht Royan

5 maanden geleden - Kan ik de factuur nummers via deze site doorsturen?

Bericht van UPS

5 maanden geleden - Goedemorgen, U mag de factuurnummers aan ons doorsturen. U mag dit ook doen via onze klantenservice, zij kunnen het direct voor u uitzoeken. Het telefoonnummer van de klantenservice is 020-5040500. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Royan

5 maanden geleden - Goedendag, Het gaat om factuurnrs: 0003337 en 0002135. Zoals vermeld heb ik deze online via Ideal betaald (ik doe alles online) en is dit de tweede en derde keer dat ik daarvoor een factuur ontvang. De eerste keer heb ik telefonisch contact gehad met een van jullie medewerkers. Die heeft gezegd dat er een probleem met jullie systeem is en ik de factuur als niet verzonden mag beschouwen. Vreemde zaak dit, ik ben (zoals jullie inmiddels wel weten) niet de enige met deze klacht. Met vriendelijke groet, Royan

Bericht van UPS

5 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. De factuurnummers welke u vermeld zijn voor ons onbekende factuurnummers. Een factuurnummer begint met 2018 en vind u rechtsbovenin op de factuur. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

5 maanden geleden - 20184061059 en 20184042995

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 februari 2018 om 11:20 geantwoord

Goedemiddag,

Wij hebben deze facturen voor u nagekeken en het blijkt dat deze facturen inderdaad per abuis naar u zijn toegestuurd.

U kunt deze facturen dan ook als \" Niet verzonden \" beschouwen.

Wij willen u onze excuses aanbieden voor dit vervelende misverstand en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Royan