Klacht: ups betaald niet terug

op 15 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ondanks diverse telefoontjes en mailtjes (met ontvangstbevestigingen) nog steeds geen terug betaling mogen ontvangen van een wel betaalde maar niet ontvangen verzendlabel. Alle informatie naar zowel klantenservice als financiele afdeling verstuurd, toezegging gekregen dat geld zou worden teruggestort maar tot op heden nog steeds niets gezien. betaling is gedaan op 27-10

terugstorting van het geld, verzending heeft niet kunnen plaatsvinden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

4 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Het trackingnummer kunt u terugvinden op uw betalingsbewijs en bestaat uit 18 karakters beginnende met 1z........ Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht vw1971

4 maanden geleden - Deze heb ik al meerdere malen doorgegeven en ook al twee keer via het officiele terugvorderingsformulier die ik via uw klantenservice heb doorgestuurd gekregen ingevuld en doorgestuurd naar uw afdeling financien. Dit heeft allemaal nog niet mogen resulteren in terugboeking. Hierbij nogmaals het tracknummer: 1ZM3J94TYZ2006614

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 december 2017 om 06:38 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor het doorsturen van het trackingnummer. Wij hebben uw klacht doorgezet naar onze facturatie afdeling met referentie nummer 1-79374699731 . Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en zij zullen hierover contact met u openemen.

Wij willen u onze excuses aanbieden voor de vertraging in de terugbetaling.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door vw1971