Klacht: UPS bepaald wanneer ze mijn pakketje meenemen?

op 10 augustus 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag zou ik eigenlijk een pakket ontvangen. Door omstandigheden was ik niet op de locatie aanwezig. UPS maakt ervan dat we gesloten zijn vanwege vakantie, en biedt hierdoor het pakket ook vrijdag niet aan.
Nieuwe afleverdatum: Maandag. Oke, dan wacht ik nog wel even.
Krijg ik vanmorgen een melding dat de ontvanger (ik, zogenaamd) zou hebben aangegeven dat ze de zending mogen vasthouden en dat we op een later moment de bezorgdatum bepalen. Dit is dus niet zo. Ik heb niemand gesproken of gezien. En wil mijn pakket gewoon vandaag ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als de UPS chauffeur vandaag bij me langskomt om mijn pakket af te geven. Of dat de klantenservice zorgt dat ik na het werk naar het depot in Eindhoven kan rijden om daar mijn pakket op te halen.
Traceercode kan ik uiteraard laten zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mar Ver