Klacht: UPS bepaald wanneer ze mijn pakketje meenemen?

op 10 augustus 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen donderdag zou ik eigenlijk een pakket ontvangen. Door omstandigheden was ik niet op de locatie aanwezig. UPS maakt ervan dat we gesloten zijn vanwege vakantie, en biedt hierdoor het pakket ook vrijdag niet aan.
Nieuwe afleverdatum: Maandag. Oke, dan wacht ik nog wel even.
Krijg ik vanmorgen een melding dat de ontvanger (ik, zogenaamd) zou hebben aangegeven dat ze de zending mogen vasthouden en dat we op een later moment de bezorgdatum bepalen. Dit is dus niet zo. Ik heb niemand gesproken of gezien. En wil mijn pakket gewoon vandaag ontvangen.

Als de UPS chauffeur vandaag bij me langskomt om mijn pakket af te geven. Of dat de klantenservice zorgt dat ik na het werk naar het depot in Eindhoven kan rijden om daar mijn pakket op te halen.
Traceercode kan ik uiteraard laten zien.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS