Klacht: UPS: asociale wegmisbruikers

op 19 juni 2012 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze rijden te hard, bumperkleven, jagen iedereen op, en kijken zo chagrijnig, geen bedankje als je even voor ze aan de kant gaat, nooit zelfs, en ik heb ze in het begin dat ik hier woonde wel eens vriendelijk laten passeren op te smalle stukken in de weg. Maar ze blijven boos kijken, echt heel aso.

We wonen aan een smalle landweg die door een dorpje met een lagere school (dus kinderen) gaat. Je kan maar moeilijk langs elkaar manoeuvreren, UPS natuurlijk niet, zij scheuren langs iedereen. Ik heb al eens een klacht bij het bedrijf zelf ingediend, ze zouden erachter aan gaan, naar desbetreffende chauffeurs op deze route, niks meer van gehoord, het aso-gedrag gaat gewoon door. Hoelang moeten we wachten tot er een fietsend kind wordt aangereden…

We gaan nu wel eens met de trekker heel langzaam voor ze rijden. Kunnen ze een beetje bijkomen van hun stressig rijgedrag.

Iedereen in het dorp spreekt schande van het rijgedrag van UPS, goed voor jullie klandizie??

We hebben hier ook DHL koeriers rondrijden, maar wat een verschil. Zij zijn vriendelijker, een stuk rustiger en menselijker. UPS neem een voorbeeld aan DHL zou ik zeggen.
Als dit niet helpt nemen we maatregelen en kei harde en die zullen ze voelen. Wie het laatst lacht lacht het beste en hardste.
Rand debielen worden jullie chauffeurs genoemd.
Succes.

PS. We gaan binnenkort politiecontrole inschakelen over een traject van 5 kilometer waar jullie altijd langs scheuren. Speciaal voor jullie!

Gewenste Oplossing:

mentaliteitsverandering bij jullie koeriers

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door marijke