Klacht: UPS

Eivanas op 29 november 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 1 oktober heb ik pakketje naar India getuurd. Na1,5 maand wachten nog steeds niet geleverd. Na aantal gespreken met helpdesk en e-mail communicaties met UPS medewerker kreeg ik geen juiste antwoord waar het pakketje er is. Wordt steeds verwezen naar “morgen”, en op deze manier al 4 weken lang. Ik zie dat UPS niet meewerkt naar oplossing te zoeken maar probeert het steeds naar latere tijdtip te verschuiven

Dat het paketje in India op korte termijn geleverd wordt.
Het bedrag van paketje van €1539 wordt terugbetaald.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Beste Eivanas, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb uw trackingnummer nagekeken en heb vernomen dat dit pakket al een tijd geen scans heeft gehad sinds 22/10/21. Dit betekend dat het pakket al een tijd geen berichtgeving en updates heeft gehad. Om uw pakket alsnog zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek starten om uw pakket te traceren. Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om een claim in te dienen via onderstaande link. Mijn collega´s zullen dan verder contact opnemen met u, uiterlijk binnen 8 werkdagen ontvangt u de uitslag van het onderzoek. https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Ik heb u voor de zekerheid ook het formulier gemaild. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Eivanas

2 maanden geleden - Bedankt voor snelle antwoord. Claim is al ingediend op 19 oktober 2021. In afwachting van uw antwoord. Case C-0067870640 Datum aangemaakt: 10/19/2021 Met vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht Eivanas

2 maanden geleden - Goedemiddag, het is 3 dagen voorbij voor het laatste bericht. Tot nu toe heb ik nog geen antwoord van het paketje status gekregen. In afwachting van uw antwoord.

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Beste Eivanas, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de track en trace nagekeken en ik zie helaas nog geen claim terug. U kunt het beste hiervoor een claim formulier invullen en lukt dat niet kunt u contact opnemen met het onderzoeks team op [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Eivanas

2 maanden geleden - Goedemiddag, bedankt voor het antwoord. Inderdaad, het is onmogelijk op UPS site een claim formulier invullen, want je wordt door verwezen naar een weblink die gewoon werkt niet.. Naar [email protected] heb ik een brief 2 weken geleden toegestuurd, tot nu toe heb ik geen antwoord gekregen. Kunt u het aanpakken zonder naar iemand anders te verwijzen? In afwachting van uw antwoord.

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Beste Eivanas, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de track en trace nagekeken en ik zie helaas nog geen claim terug. Wij kunnen helaas geen claim starten, want we zijn hier niet op getraind. Heeft u nog niets vernomen van het onderzoek team, stuur een email naar [email protected] om nogmaals een dossier te starten. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Eivanas

2 maanden geleden - Goedemiddag, bedankt voor het antwoord. Heeft u mijn vorige brief goed door gelezen? Daar in heb ik vermeld dat via UPS site claim aanmaken onmogelijk is. Logisch dat u kunt geen claim terug zien. Vervolgens heb ik u ook gevraagd niet steeds naar een andere e-mail adres verwijzen maar zelf deze zaak aanpakken of naar degene die verantwoordelijk is door geven. Tracking nummer en mijn gegevens bij UPS zijn bekend. Ik heb tientalen briefen naar verschillende UPS e-mail adressen toegestuurd en geen een heeft mij met claim geholpen. In afwachting van uw antwoord.

Bericht van UPS

1 maand geleden - Beste Eivanas, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de track en trace nagekeken en ik zie helaas nog geen claim terug. Wij kunnen helaas geen claim starten, want we zijn hier niet op getraind. Heeft u nog niets vernomen van het onderzoek team, stuur een email naar [email protected] om nogmaals een dossier te starten. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Eivanas

1 maand geleden - Beste UPS medewerker, Bedankt voor nog een copy/paste brief. Uw laatste 3 briefen inhouden het dezelfde tekst :) Op deze manier werkt UPS helpdesk? In algemeen lezen jullie wat een klant schrijft?

UPS

Heeft op 06 december 2021 om 17:46 geantwoord

Eivanas

Heeft op 08 december 2021 om 12:26 geantwoord

Beste UPS medewerker,

Zoals in vorige brieven heb ik aangegeven claim indienen op website van UPS onmogelijk is. Graag onze communicatie goed door lezen, daar staat de reden uitgelegd. Van e-mail [email protected] wacht ik al twee weken van het antwoord.
Graag zelf claim aanmaken of iemand die kan handmatig claim aanmaken vragen en claim nummer mij door geven. Tracking nummer en mijn gegevens bij UPS zijn bekend. In afwachting van uw antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Eivanas