Klacht: UPS

op 06 oktober 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeiedag, klacht.nl.

Ik heb een klacht, 1 maand geleden heb ik wat besteld uit de US. het product werd geleverd door een ups medewerker. mij werd verteld dat ik 80 a 81 euro aan douane kosten moest betalen bij de deur, heb op mijn pakketje gewacht. had het geld klaar staan, komt de chauffeur mij uitleggen dat ik niet hoef te betalen (sprak met een collega aan de telefoon). oke dat is mooi meegenomen, weken later krijg ik een factuur dat ik een bedrag van 84 euro moet betalen aan hun???

Heb al met een collega erover gesproken, die heeft mij uitgelegd dat je een factuur zelfs weken of maanden na ontvangst van bestelling thuis kan krijgen. en je dus niet aan de deur hoeft te betalen???

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit z.s.m word opgelost, desnoods een compensatie. heb al mijn berekeningen gemaakt van wat ik moet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mattwilles

1 jaar geleden - Inmiddels een incasso gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door mattwilles