Klacht: UPS

op 06 oktober 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goeiedag, klacht.nl.

Ik heb een klacht, 1 maand geleden heb ik wat besteld uit de US. het product werd geleverd door een ups medewerker. mij werd verteld dat ik 80 a 81 euro aan douane kosten moest betalen bij de deur, heb op mijn pakketje gewacht. had het geld klaar staan, komt de chauffeur mij uitleggen dat ik niet hoef te betalen (sprak met een collega aan de telefoon). oke dat is mooi meegenomen, weken later krijg ik een factuur dat ik een bedrag van 84 euro moet betalen aan hun???

Heb al met een collega erover gesproken, die heeft mij uitgelegd dat je een factuur zelfs weken of maanden na ontvangst van bestelling thuis kan krijgen. en je dus niet aan de deur hoeft te betalen???

Wanneer dit z.s.m word opgelost, desnoods een compensatie. heb al mijn berekeningen gemaakt van wat ik moet betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mattwilles

1 jaar geleden - Inmiddels een incasso gehad.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:19 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door mattwilles