Klacht: Update app

AnoukWassenbergh op 11 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevrouw,

De helft van de bussen die langs de Van der Landelaan komen in Herkenbosch staan niet in de app genoemd. Hierbij komt ook dat in de app staat dat de bus niet stopt bij de van der landelaan maar dat ik naar het centrum zou moeten lopen. De bus stopt hier wel degelijk, echter heeft noemand enig idee hoe laat precies. Zojuist alweer mijn bus gemist omdat deze tijd niet op de app staat vernoemd en de bus gewoon 5 minuten te vroeg doorrijdt. Kunnen jullie de 9292 app alstublieft updaten met de huidige routes en de bussen die langskomen? Danku!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de correcte tijden en alle bussen vernoemd staan in de app die langs de Van der Landelaan in Herkenbosch rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste AnoukWassenbergh, Wat jammer om te lezen dat de app onjuiste informatie geeft. Wij zouden graag van jou horen om welk lijnnummer(s) dit gaat zodat we hier naar kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Ronald Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Beste Ronald, Bedankt voor uw spoedige reactie. Dit gaat om lijnnummers 62 en 63. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,

Bericht van

5 jaren geleden - Beste AnoukWassenbergh, Dank je wel. Welke reis maak je precies? Dan kunnen we de reis plannen bij 9292 en kijken wat er precies misgaat. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 mei 2019 om 19:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste AnoukWassenbergh,

Helaas hebben we een maand lang niets van je vernomen. Daarom sluiten wij de klacht af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door