Klacht: ongelofelijk teleugesteld en verbitterd op upc

hermina1979 op 01 januari 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

volgens upc voldeed mij oude eigen router draadloos internet niet meer dus werd mij een nieuw pakket 50mb aangeboden en draadloos router van sitecom. nu 2 weken later ben ik euros armer door upc en verbitterd tot en met. router van sitecom werkt niet dus heb ik al dagen geen internet. oplossing is 100km verderop rijden om router om te ruilen, dacht het niet he, het kost me al handen vol upc bellen. ik kreeg een 0900 nummer van sitecom, deze blijkt helemaal niet te bestaan. hier zit ik dan, zonder eigen internet, maar verdomme ik betaal 70 euro per maand aan upc. plus iedere week 1,5 uur aan de telefoon met upc, wat denk je dat het kost. ik ben zo teleugesteld in upc, ze hebben niks meer over voor de klant, maar wel iedere maand geld incasseren van mijn rekening. na 11 jaar klant ben ik zo diep en diep teleurgesteld… upc….het is jullie plicht dit probleem op te lossen. ik ven een betalende hard werkende klant

oplossing 1..vervangen van de defcte router draadloos internet!

oplossing 2..installeren van de nieuwe router draadloos internet!

oplossing 3..vergoeden alle kosten die heb moeten maken door te moeten bellen naar de upc, 10 cent per minut plus de kosten van uw mobiele telefoon, wat denk je wat dit ellemaal kost!!

oplossing 4..UPC, BRENG JE ZAKEN OP ORDE, KOM JE BETALENDE KLANT TEGENMOET, LOS PROBLEMEN OP WAAR JULLIE VERANTWOORDELIJK VOOR ZIJN!!!! DIT IS JULLIE PLICHT NAAR DE BETAALDE KLANT!

Alle klachten die gemeld zijn door hermina1979