Klacht: Up

op 15 april 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

Bericht van Adecco

8 maanden geleden - Beste heer Bos, graag zouden we van u horen over welke vestiging van Adecco het gaat, zodat we intern een en ander kunnen opvolgen. Hoogachtend, Adecco Quality & CSR

Reactie van de melder van de klacht 02203

8 maanden geleden - Vestiging Adecco Schiphol Met Vriendelijke Groet Bos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 20 juni 2017 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bos,

naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gezocht met de vestiging. wij zijn benieuwd of u in de afgelopen periode enige verbetering in bereikbaarheid en communicatie hebt ondervonden. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dit graag via quality@adecco.nl , waarna wij direct opnieuw actie zullen ondernemen met de desbetreffende vestiging.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR

Alle klachten die gemeld zijn door 02203