Klacht: Up

op 15 april 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze zijn niet te bereiken , doen niet open, laten je stikken als je ze nodig hebt bellen niet terug zoals ze beloven en ze zijn niet duidelijk en het is te veel moeite als je vragen hebt !!

Gewenste Oplossing:

Up

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

Bericht van Adecco

2 maanden geleden - Beste heer Bos, graag zouden we van u horen over welke vestiging van Adecco het gaat, zodat we intern een en ander kunnen opvolgen. Hoogachtend, Adecco Quality & CSR

Reactie van de melder van de klacht 02203

2 maanden geleden - Vestiging Adecco Schiphol Met Vriendelijke Groet Bos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 20 juni 2017 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bos,

naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gezocht met de vestiging. wij zijn benieuwd of u in de afgelopen periode enige verbetering in bereikbaarheid en communicatie hebt ondervonden. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dit graag via quality@adecco.nl , waarna wij direct opnieuw actie zullen ondernemen met de desbetreffende vestiging.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR

Alle klachten die gemeld zijn door 02203