Klacht: unieke code

op 29 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vandaag inkopen gedaan ,krijg een formulier mee om mijn unieke code in te geven, ik ben er voortijdig uitgegaan na eerst mijn e-mail in te vullen ik krijg nu niet meer de kans om het verder in te vullen.

Gewenste Oplossing:

als ik de kans krijg het opnieuw in te voeren en mijn code te gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 oktober 2016 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Zojuist heb ik een voicemail bericht ingesproken bij u. Graag hoor ik van u aan welke actie u mee wilt doen. Daarnaast ontvang ik graag uw code. Dan zorg ik ervoor dat u alsnog mee kan doen aan de actie. U kunt de code doorgeven via e-mail ( info@blokker.nl) graag onder vermelding van contactnummer 1225993. Telefonisch kan uiteraard ook. Vraag dan naar ondergetekende.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door meulenter