Klachten over Unibet

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Unibet zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Unibet in de categorie Casino/entertainment

46 klachten gemeld
1.0 /10
19 stemmen

Unibet Complimenten

Account geblokkeerd

Klacht van Daaniel78 op 23 september 2023 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Hoi ik heb gisteren een storting gedaan van 50 euro en nu is mijn account geblokkeerd en ook mijn email. Probeer een telefoonnummer van Unibet klantenservice te vinden maar lijkt erop dat ze dit niet hebben. Vind echt schandalig en... Lees meer

Gokasten

Klacht van Soufyane op 20 september 2023 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik speel bijna elke dag heb bijna 5000€ gepeelt. Op gokast elke dag 200. Bijna Niet 1keer kans om iets terug te winnen. Ook zette ik op 2€ inzet maar gong 10€ euro inzet zonder dat... Lees meer

My bets

Klacht van Andrew Edchano Ferwerda op 12 september 2023 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik kan niet naar mijn bets gaan, voetbal constant herladen. Want ik kan geen cash out doen Als de wedstrijden beginnen Wil toch naar mijn wedstrijd formulier checken. Lees meer

Weinig bonus

Klacht van MikeyB14 op 03 augustus 2023 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Hallo, Wanneer worden de bonussen uitgedeeld? Als je redelijk stort word je er niet echt voor beloond!? Het is niet echt een klacht maar een vraag je misschien wat mee kunt doen! Met vriendelijke groet, Lees meer