Klacht: Uitvoering van de ketting met hanger

op 26 december 2012 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Vandaag ontving ik mijn bestelling. Alhoewel de bestelling gratis was en ik dus alleen verzendkosten moest betalen, was ik toch teleurgesteld in het product. De ketting heeft bij het slotje een scherp uitsteekseltje en twee schakeltjes zitten niet goed. Het product ziet er zeer goedkoop uit. Als ik hiervoor de gewone prijs had moeten betalen was ik toch bekocht geweest.
Nu heb ik alleen de verzendkosten betaald en dat is meer dan genoeg voor dit product.

Ik ben tevreden als u in het vervolg niet van zulke goedkope producten wilt aanbieden. Er loopt nog een andere bestelling(12 Oral B borsteltjes) hopelijk is dit geen miskoop.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 02 januari 2013 om 14:48 geantwoord

Beste Ansje,

Service staat bij ons voorop. Als u met ons contact had opgenomen via bijvoorbeeld info@koopjedeal.nl dan zouden wij u een keuze kunnen voorleggen: wij sturen direct een nieuw kettinkje op of u krijgt zonder gedoe uw geld terug (inclusief verzendkosten). Zou u ons een mailtje kunnen sturen met uw persoonlijke code? Dan zorgen wij ervoor dat u uw geld terug krijgt.

Klantenservice Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ansje67