Klacht: Uitvallen van bussen

op 06 september 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is deze week al bij mij 5 keer voorgekomen dat wanneer ik naar school moet de rit is uitgevallen. Ik de 9292 app staat het niet aangegeven waardoor ik er pas achter kom als ik bij de halte sta. Als de volgende bus dan gaat moet hijzij doorrijden omdat de bus té vol zit. Ik ben deze week al 2 keer te laat op school gekomen omdat jullie een rit laten uitvallen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer alle ritten rijden of staan aangegeven dat het niet rijdt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ditmeenjetochnietserieus