Klacht: Uitvallen treinen en uitvallen aanwijsborden daardoor chaos 10-9-2016

op 12 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Besta medewerker,
Afgelopen zaterdag dacht ik gebruik te gaan maken van mij kruidvat dagkaart en hoopte zo een leuke dag te gaan meemaken. Echter bij aankomst op station Alexander kwam ik erachter dat mijn trein naar Kampen niet reed en dat ik moest omrijzen via Den Haag of de bus kon nemen. Mij werd aangeraden door een N.S. medewerker de trein via den haag te nemen de aanwijs borden gaven verkeerde informatie zo ik op het verkeerde perron belande . Na een speurt te nemen naar het andere perron haalde ik nog net de verlate sprinter de condecteur die werd gevraagd hoe de situatie nu excact was gaf geen antwoord en kroop weg in de 1e klas op Rotterdam CS was het niet veel beter ook hier werkte de borden niet na ca een uur te hebben gewacht op de trein naar Den Haag was deze overvol aangekomen in Den Haag had ik zoveel tijd verlooren dat ik maar weer ben omgekeerd en terleurgesteld naar huis ben gegeaan. Wat een leuke dag had moeten worden eindigde in een een grote teleurstelling.!

Minimaal een nieuwe dag vrij reizen. Zodat ik deze geplande dag kan overdoen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:54 geantwoord