Klacht: Uitvallen treinen en uitvallen aanwijsborden daardoor chaos 10-9-2016

op 12 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besta medewerker,
Afgelopen zaterdag dacht ik gebruik te gaan maken van mij kruidvat dagkaart en hoopte zo een leuke dag te gaan meemaken. Echter bij aankomst op station Alexander kwam ik erachter dat mijn trein naar Kampen niet reed en dat ik moest omrijzen via Den Haag of de bus kon nemen. Mij werd aangeraden door een N.S. medewerker de trein via den haag te nemen de aanwijs borden gaven verkeerde informatie zo ik op het verkeerde perron belande . Na een speurt te nemen naar het andere perron haalde ik nog net de verlate sprinter de condecteur die werd gevraagd hoe de situatie nu excact was gaf geen antwoord en kroop weg in de 1e klas op Rotterdam CS was het niet veel beter ook hier werkte de borden niet na ca een uur te hebben gewacht op de trein naar Den Haag was deze overvol aangekomen in Den Haag had ik zoveel tijd verlooren dat ik maar weer ben omgekeerd en terleurgesteld naar huis ben gegeaan. Wat een leuke dag had moeten worden eindigde in een een grote teleurstelling.!

Gewenste Oplossing:

Minimaal een nieuwe dag vrij reizen. Zodat ik deze geplande dag kan overdoen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Martens1