Klacht: Uitvallen bus

Henryk op 08 april 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Na 8 minuten wchten op Amersfoort Centraal op bus 76 naar Bunschoten van 17.55 (5 april 2018). Verschijnt ie niet. De vplgende vertrekt pas over 15 min. 5 minuten later besluit ik een andere bus te nemen waardoor ik weliswaar 10 min langer moet lopen maar toch eerder thuis ben. Op t moment dat die bus arriveert verschijnt 76. Stap ik in blijkt ie de vervroegde bus te zijn en doodleuk 10 minuten blijft staan met alle mensen erin. Gaat die buschauffeur een boek lezen. Komt 1 bus niet opdagen, mis ik n andere bus en laat de chauffeur heel duidelijk merken geen kritiek te kunnen verdragen wanneer ik hem aanspreek op de slechte informatie.

Als de chauffeur krijgt te horen dat hij niet 10 minuten voordat ie vertrekt daar al moet staan. Het is namelijk n komen en gaan. En dat de informatie verstrekking duidelijk is bij uitvallende bussen. Want dat gebeurt regelmatig bij lijn 76.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door