Klacht: uitvallen

op 26 januari 2014 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

de klacht is het uitvallen van tv internet en telefoon
het beeld gaat stil staan dan op zwart en dan weer verder 6 keer in een uur en het duurt 30 sec ongeveer alles heeft dan even geen verbinding geen tv internet en telefoon valt ook weg.heb bij 5 mensen gekeken hadden het zelfde probleem in soesterberg.

als het het gewoon weer correct werkt want stekker erin eruit werkt niet update ga zo maar door. ze verslijten je niet voor een normaal mens en kontakt later kunnen ze al helemaal niet.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

3 jaren geleden - Beste meneer Sweers, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u deze problemen ervaart met onze diensten. Wij zoeken graag een oplossing hiervoor. De Netwerkbeheerder De netwerkbeheerder is ingeschakeld om na te gaan waar dit probleem door wordt veroorzaakt. Mocht het probleem op afstand te verhelpen zijn, dan vragen wij u hierna of alles weer naar behoren werkt. Wanneer de netwerkbeheerder vermoed dat er werkzaamheden bij uw glasvezelmodem in uw woning verricht moeten worden, dan wordt u gebeld om een afspraak te maken hiervoor. Zodra er meer bekend is, laten wij het u weten. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

XMSNET

Heeft op 18 februari 2014 om 15:21 geantwoord

Beste meneer Sweers,

U heeft inmiddels contact gehad met onze klantenservice. Het probleem is inmiddels opgelost.

Heeft u vragen?
Heeft u nog vragen, belt u ons dan gerust. Ons telefoonnummer is 088 555 25 55. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. U kunt ons ook e-mailen op support@xmsnet.nl.

Sophie
XMS Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marcel sweers