Klacht: Uitval cv ketel

op 05 oktober 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ruim twee weken geleden is mijn ketel uitgevallen.
De Feenstra monteur kon de ketel niet repareren.
Mij werd beloofd dat Remeha de volgende dag contact met mij op zou nemen, wat NIET gebeurde.
Daags erna weer Feenstra gebeld, de monteur had mij dit nooit mogen beloven.
Afgesproken met Feenstra dat er binnen drie dagen een nieuwe ketel (op hun kosten) geplaatst zou worden. Nooit meer iets over gehoord.
Na twee weken kwam er een monteur van Remeha, die het onbegrijpelijk vond dat dit zolang geduurd heeft, omdat Feenstra de klacht doorgegeven had als lekkage, terwijl de klacht veroorzaakt werd door zowel de linker- als de rechterunit.
Daardoor was de ketel totaal uitgevallen.

Ik ben pas tevreden als Feenstra mij financieel compenseert voor:
- het twee weken in de kou zitten
- het twee weken geen warm water hebben ( douchen, sop voor de afwas maken, de vloer kunnen dweilen etc - de hulp kon haar werkzaamheden/ afspraken m.b.t haar werkzaamheden niet uitvoeren)
- vergoeding van de kosten van bijverwarming
- vergoeding van de kosten van het douchen bij derden
- vergoeding van tel. en mail kosten, veroorzaakt door het feit dat
medewerkers foute dan wel verkeerde info geven en de klacht verkeerd aan Remeha doorgegeven hebben.

Kopie van deze brief zal verzonden worden aan Remeha, (hun monteur heeft dit ook op zijn werkbon genoteerd) aan de consumentenbond, het programma Radar, mijn werkgever (ik zit in het onderwijs, dus schoon en fris voor de groep staan), mijn rechtsbijstand verzekering.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 06 oktober 2017 om 13:58 geantwoord

Geachte heer Tigchelaar,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en inmiddels doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Via onze interne klachtenafdeling gaan wij uw klacht nader bestuderen en verder in behandeling nemen.

Zodra er meer duidelijkheid is gaan mijn collega's u hierover berichten.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Heeft op 06 oktober 2017 om 20:56 geantwoord

Ik vind het onaanvaardbaar dat Feenstra niet het fatsoen heeft om persoonlijk contact met mij op te nemen en ik ga hier NU daadwerkelijk werk van maken.
Afspraken en toezeggingen niet nakomen en de fabrikant verkeerd inlichten, 17 dagen in de kou zitten en niet thuis kunnen douchen en dan antwoorden: Wij hebben uw klacht in behandeling???
U zou zich moeten SCHAMEN.
Ik laat mijn claim per dag met 100,00 op lopen - inclusief het weekend

Alle klachten die gemeld zijn door gtigchelaar@quicknet.nl