Klacht: Uitval bus vlak voor vertrek

op 13 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor de 4e x blijkt een half uur voor vertrek van lijn 190 vanuit moordrecht dat de rit van 10:52 is komen te vervallen!! Helaas rijd er maar 2x per uur een bus door ons dorp,en ben ik dus al 4x te laat verschenen bij mijn pas gestarte studie in utrecht. Fijn begin. Ik begrijp gewoon niet waarom die bus zomaar uitvalt,terwijl de rit om 10:15 nog gewoon in de ov-planner staat. Zo valt toch niets te plannen?

Gewenste Oplossing:

Als de bus volgens planning rijd!
En uitleg waarom ik nu al achterstand studie heb op moeten lopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2018 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Emmaisboos,

In je melding geef je aan dat de lijn 190 richting Gouda van 10.52 uur verviel en dat je daardoor te laat kwam op school in Utrecht.

Wij hebben dit nagekeken in de gps-gegevens van deze bus. De gps-gegevens geven aan dat deze bus met een vertraging van 1 minuut bij de halte is geweest.

Deze rit is volgens onze systemen niet uitgevallen.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Emmaisboos