Klacht: uitstel van betaling

op 20 september 2017 over Sociale Verzekerings Bank Roermond in de categorie Banken

sinds 8 jaar werk ik bij een oud echtpaar in de huishouding via een PGB( persoons gebonden budget). De eerste 6 jaar ging goed, omdat ik zelf mijn rekening indiende en het echtpaar mij keurig op tijd betaalde. 2 jaar geleden moest ik opeeens een urenbriefje inleveren en zou ik uitbetaald worden door de SVB ( sociale verzekerings bank). Er moesten contracten opgesteld worden en “dat heeft natuurlijk tijd nodig”. Ik kon dus 5 maanden op mijn geld wachten. Daarna ging het weer goed en werd ik keurig netjes uitbetaald iedere 4 weken. Totdat mw. blijven het zelfde alleen de geboortedatum is anders. weer nieuwe contracten en weer 5 maanden wachten op mijn geld. afgelopen juli besloot dhr. zich in te laten schrijven in een verzorgingshuis. Weer moest alles opnieuw opgesteld worden, maar dit keer via het zorgkantoor. En je begrijpt het al………………vanaf juli wacht ik nu weer op mijn geld. Wat als we aan hun salarissen komen??? keer op keer krijg ik te horen dat ik mijn geld echt wel krijg, maar dat ik af moet wachten. Ik werk in de huishouding , omdat ik het geld nodig heb. Als ik genoeg op mijn bankrekening heb staan zou ik dat niet doen. Ik heb daar geklaagd, de ombudsman ingeschakeld , maar niks helpt. Wat kan ik in godsnaam doen zodat dit niet meer voor komt. Als het bij mij gebeurd gebeurd het bij een ander ook. Ik vind dit schandalig dat er zo wordt omgesprongen met ons zuurverdiende geld.

met een excuus en dat er niet zo laks wordt omgegaan met de uitbetaling. Ik werk er hard voor. Heb opgroeiende kinderen die een hoop kosten. Heb dat beetje geld hard nodig.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale Verzekerings Bank Roermond

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale Verzekerings Bank Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dlloijenga