Klacht: Onjuiste behandeling

op 03 juni 2021 over Sociale Verzekerings Bank Roermond in de categorie Banken

Nadat ik de SVB op hun verplichtingen heb gewezen wordt er geen antwoord meer gegeven op mijn mails betreffende bewijzen dat de SVB in gebreke is gebleven. De SVB heeft gelijk als de zaak zo is zoals door hun is geschetst is, maar helaas zit er een verhaal achter die de SVB niet heeft mee genomen in de uitspraak. Er is door mij sinds 2001 regelmatig inlichtingen gevraagd voor mijn vrouw, een Brasiliaanse en ik werd af gescheept dat alles in orde was. Ik heb brieven en E-mails gestuurd naar de SVB hierover en wordt niet op in gegaan. Als ik problemen heb met de gang van zaken met de SVB dan moet ik maar naar de ombudsman gaan. Als de SVB naar mijn historie hadden gekeken dan hadden ze gezien dat ik voorheen ook al bij de ombudsman was geweest over een andere zaak en dat ze mij moesten terug betalen. Dus als ik het goed zie is er helemaal geen onderzoek geweest anders zou er wel wat anders zijn geschreven. Maar er wordt geen mails meer gelezen niet via de het klachtenformulier worden verstuurd, waarschijnlijk bang dat hun hebben en houwen op straat ligd.

Als de zaak rond is zal ik tevreden zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale Verzekerings Bank Roermond

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale Verzekerings Bank Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heer Strijk