Klacht: Onjuiste behandeling

op 04 juni 2021 over Sociale Verzekerings Bank Roermond in de categorie Banken

De SVB zou correct hebben gehandeld als er geen staartje aan het verhaal zit van 1 maand van tevoren dat mijn vrouw de pensioen gerechtigde leeftijd zou bereiken door te schrijven dat zij geen pensioen krijgt omdat zij nooit in Nederland heeft gewoond of gewerkt heeft. Maar het verhaal gaat verder, ik heb 20 jaar geleden tijdens mijn trouwen met haar hoe het was geregeld voor haar pensioen, antwoord door te trouwen met mij kreeg zij dezelfde behandeling als een Nederlandse. Dit is niet de enigste keer dat werd gezegd dat alles in orde was. Ik heb 3 bewijzen naar de SVB Roermond gestuurd over dit onderwerp, doch hier wordt gewoon aan voorbij gegaan en in de beoordeling niet mee genomen. In een antwoord van de SVB wordt gezegd dat als ik het niet eens ben met de uitspraak dat ik dan dit aar de Ombudsman moet schrijven. Als SVB mijn archief echt had na gekeken zoals door hun wordt beweerd zouden zij de Ombudsman vaker zijn tegen gekomen en met de uitspraak van de Ombudsman in 2018 dat ik terug betaald moest worden. Daarbij de SVB meet met twee maten, heb een proces gelezen van de Raad van Beroep dat er een client teveel pensioen had gekregen en dit van de SVB niet hoefde terug te betalen omdat er dan teweinig overbleef om van te leven. Mijn situatie is, ik krijg in het totaal minder dan het bijstandsniveau en moet nog meer inleveren omdat mijn vrouw de pensioen gerechtigde leeftijd heeft, waardoor ik gekort wordt op mijn pensioen, terwijl het pensioen voor mijn vrouw er niet is. Daarbij ben ik ook nog bedonder door de SVB in 2014 over de Heffingskorting waardoor ik geen belasting in Nederland hoefde te betalen. Ik kon er niets hiervan herrinneren en heb gevraagd om een kopie van de Heffingskorting met mijn handtekening, nu blijkt na weken dat het er niet is en dat er waarschijnlijk een fout met een andere client is geweest. Door deze toestand heb ik wel problemen gekregen met de Spaanse Belasting die willen hebben dat ik belasting betaal in Spanje terwijl ik in Brazilië woon. Ik heb om hersel procedure in testellen over dit probleem bij de SVB, doch tot opheden ook hier niets over gehoord. U vraags om een oordeel tegeven over de SVB Roermond, deze is slechter dan slecht en hebben de mentaliteit van een Banenen Republiek. Er wordt gevraagd om mij netter uit tedrukken tegenover medewerkers van de SVB Roermond, waarom terwijl hun alle perken tebuiten gaan en niet wensen mee tewerken aan een totaal overzicht van mijn probleem en niet een gedeelte wat hun tepas komt.

Als de zaak is herzien zal ik schrijven dat ik tevreden ben, maar tot opheden is dat ver tezoeken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale Verzekerings Bank Roermond

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale Verzekerings Bank Roermond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heer Strijk