Klacht: uitstapje naar keuze

op 06 augustus 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste mensen,
de prijs van de postcodeloterij waar ik 4 kaarten mee won voor een dagje uit is een rare prijs.
als je de postcodeloterij via email een vraag stelt krijg je niet eens antwoord, erg klantonvriendelijk.
Ik wil graag een dagje naar Apenheul en vrienden van ons vertellen dat dit er ook onder valt. Waarom zie ik dit nergens?
Heb echt veel tijd achter mijn pc gezeten en telkens een andere datum ingevoert maar telkens komen dezelfde uitstapjes tevoorschijn maar geen apenheul.
Graag zo spoedig mogelijk een reacie op mijn vraag.
Als ik langer zou moeten wachten is de geldigheidsduur wel verlopen!
groetend, mevr. j.Willems

Gewenste Oplossing:

zodra ik antwoord krijg op mijn vraag.
Zit dagje Apenheul er bij?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door racemiep